Tuesday, September 13, 2011

RINDU

Banyak orang tak penah tahu apa erti rindu ...tp bila kita hilang something yang kita hargai mesti kita rasa rindu yang mdalam....bagi aku satu penyesalan meninggalkan dunia yang dicipta oleh orang tua aku....aku lebih hanyut dengan dunia ciptaan aku sendiri....tp masih aku ingt pesanan arwah "kita belajar dari kesilapan dan kesilapan banyak mengajar utk mendewasakan sesorg....",
sekarang aku rindu kan masa lalu aku...hidup aku penah ada impian yang hampir nyata...tp tangan nie yang memusnahkan impian sendiri....skrg impian hanya tinggal mimpi....skrg aku nak kerja mimpi aku nie..."im ready to rock "bak kata org kulit putih 2....tiada lagi jalan pintas utk kembalikan rindu terhadap impian aku,....tp yang penting aku windu kan semua kawan2 aku....korg tunggu aku balik dalam dunia kita bersama k! see u soon n i will update my block balik!





No comments:

Post a Comment