Tuesday, April 5, 2011

aku nak cerita pasal kawan...

kawan ada macam2 jenis..kawan makan kawan,kawan hidup mati,kawan atas kawan dan macam2 lah..
bagi aku kawan nie terbahagi kepada 3.

  1. kawan
  2. teman
  3. sahabat.
mungkin kita masih susah utk membezakan kawan kita.bagi aku aku 3 jenis nie wujud disekitar kita.hanya kita susah nak lihat yang mana satu kaca dan permata. kawan hanya kawan nie atas erti berjumpa dengan org yang baru,contoh kawan kepada kawan kita..

second teman. yang ini bagi aku pun banyak dalam kehidupan seharian..dah nama teman..meneman jerlah masa senang..time susah sikit hilang ..tp xlah semua...kan2? tp semua teman aku memang terbaek...


tapi sahabat aku dtg dan susah utk pergi! aku skarang hidup penuh dgn sahabat, bagi aku sahabat
adalah sedara aku! kalau aku pergi cerok mana pun aku ada sahabt yg sudi membantu! yang penting skrg aku sgt sayang semua saudara2 aku! terutama my only UMBB....



No comments:

Post a Comment